Türkçe Windows Live Messenger 2009 Son Sürüm İndir

21 Temmuz 2012 74
1 Mayıs 2013 itibariyle bu yazının hükmü kalmadı. Aşağıdaki bağlantıdan MSN’i indirseniz bile Microsoft size zorla güncelleme yaptıracak yine. Eğer son güncellemeyi yaptınız ve MSN tamamen gittiyse ve yerine Skype geldiyse, ya da korkudan güncellemeyi yapmadığınız için MSN’e giremiyorsanız MSN’den Skype’e geçiş güncellemesini kapatma yazımızı okuyun. Ayrı bir MSN indirmenize gerek kalmayacak!

Ben Windows Live Messenger 2009 sürümünü kullanmayalı çok zaman oldu. Ama gördüğüm kadarıyla değişik sebeplere binaen 2009 versiyonu hala oldukça favori. Ve en son geçtiğimiz ay Microsoft eski versiyonları kullananlar için zorunlu güncelleme şartı getirmiş. Bu zorunlu güncellemeyi engelleyip MSN Messenger’ın 2009 ya da daha eski sürümlerini kullanmaya devam etmek için aşağıda bağlantısını verdiğim yazıdan yararlanabilirsiniz.

Bu verdiğim ilk indirme bağlantısı 2009 sürümüne ait, doğrudan Microsoft sitesinden ve inndir.com’da verilen bağlantıyla aynı. inndir.com’da Türkçe olduğu iddia edilmiş ancak ben bilgisayarıma kurup test etmedim. Ama dosyayı çalıştırdığımda Türkçe olarak bilgisayarında zaten MSN’in yeni versiyonu kurulu mesajı verdiğine göre Türkçe olmalı. Aşağıya tıklayıp doğrudan Microsoft sitesinden indirebilirsiniz. Dosyanın boyutu 132MB, yani gerçek kurulum dosyası. Tabi kuruluma geçmeden bilgisayarınızda mevcut versiyonları kaldırmayı ve hatta Windows Installer CleanUp Utility ile de bir temizlik yapmayı ihmal etmeyin.

Yukarıdakini indirip te problemsiz kurabilirseniz lütfen gelip bu yazıya bir yorum yaparsanız sevinirim.

Şayet yukarıdaki bağlantıdan indirdiğiniz çalışmazsa bu bağlantıya tıklayarak çıkış  tarihine, sürüm numarasına vs. göre bir sürü eski İngilizce versiyondan işinize geleni indirebilir ve ona bir yerlerden Türkçe yama bulmaya çalışabilirsiniz. İndirirken dosya boyutlarina bakin ve her ihtimale karşı 130MB ve büyük olanlarını indirin. Çünkü o boyuttakilerde bütün kurulum dosyaları mevcut.

Kurulum aşamaları için Türkçe Windows Live Messenger 2009 Son Sürüm Kurulumu başlıklı yazımızı okuyun.

Ayrıca yazının girişinde de bahsettiğim gibi kurulumdan sonra Windows sizi zorunlu güncellemeye zorlarsa o zaman Windows Live Messenger 2009’dan 2011’e Zorunlu Güncellemeyi Engelleme başlıklı yazımızdan yararlanabilirsiniz.

Aşağıdakilerden birini mi aramıştınız?

74 Yorum »

  1. berro 29 Ağustos 2014 , 22:05 - Reply

    Tuğçe GENÇ neredesin? Necmi GENÇ ve Hanife GENÇ in kızı Tuğçe GENÇ neredesin?

  2. berro 29 Ağustos 2014 , 22:03 - Reply

    ULAN HALA MESENEM HATA VERİYO YAZANLAR VAR

  3. izmir 06 Haziran 2010 , 16:56 - Reply

    Çok teşekkür ederim size gercekten süper anlatım

  4. paTRon 18 Mayıs 2010 , 16:32 - Reply

    ya msn masa üstünde ggörnmüyo ne yapabilirm acil yardım ltfen..teeşekkür ederim

  5. deniz 10 Mayıs 2010 , 06:08 - Reply

    ya benim msn masaüstünde yok görünmüyo lütfen yardımcı olun nasıl indirebilirim lütfen

  6. özlem 09 Mayıs 2010 , 17:57 - Reply

    msnem hata weriyo yha açılmıyo yardımcı olun lütfn :(

  7. nermin 07 Mayıs 2010 , 11:52 - Reply

    mns me baglanmıyorum

    • admin 15 Mayıs 2010 , 13:08 - Reply

      elektrikler neyim gitmistir belki :)

  8. Bilal 19 Nisan 2010 , 17:29 - Reply

    0xc0000034 diye bi hata veriyor msn yardımcı olabilirmisiniz lütfen

  9. Halil 03 Nisan 2010 , 14:55 - Reply

    Ya Bende Messenger’a Giriyorum.Oturum Aç Diyorum Oturum Açılıyor Diyor 5 saniye sonra Kullanıcı Adı Şifre Bölümüne Atıyor.Yine Oturum Aç Diyorum Olmuyor.Lütfen Yardım Edin Programı Kaldırdım Başka sürüm Yükledim Hala Çalışmıyor!!!!!!!

  10. qaMzé ,) 29 Mart 2010 , 17:37 - Reply

    ALLAH razı olsun yHa KaRDesimm Su SiTeyi yaPaNa 1 SaattiR uqRaSıoRm .. SimDi ßu SiteYe uLasTım ßierLeRDenn :D ama SüPeR yHa 2 dK. Da HızLıca yükLenDi we Süprr CaLısıo m$LLaH :) :) *

  11. Ahmet Bilecan 24 Şubat 2010 , 13:03 - Reply

    emegine sağLık payLaşım için çooooooK teşeKür edeRm.Pcye formaT aTmişTm msn süRümü ykLediM. Tekrar Tekrar teşeKKürLer..

    • admin 25 Şubat 2010 , 14:45 - Reply

      Rica ederim.

  12. zehra 31 Ocak 2010 , 02:01 - Reply

    yaa ben yükleyemiyom ya biri yardım etsin madem site yapmışsınız o zman yardım edin kardeşimm

    • admin 02 Şubat 2010 , 11:52 - Reply

      Bilgisayari kargoya verip gonderin de yapalim bari :P
      Baska turlu isin icinden cikamayacagiz anlasilan!

  13. ilksu oral 28 Ocak 2010 , 22:17 - Reply

    Ya benim WINHTTP.dll bulunamadığından kurmaya başlamıyo yeniden yüklüyorum tekrar aynısı çıkıyor. ne yapmalıyım?

    • admin 29 Ocak 2010 , 08:38 - Reply

      Cozumunu bilen varsa yardimci olun arkadaslar.

  14. ceren 24 Ocak 2010 , 17:20 - Reply

    ya benim eski sürüm var onu silip te diğerini indiremiyorum.biraz yardım etseniz…

  15. ercan 08 Ocak 2010 , 23:57 - Reply

    teşekkürler

  16. kadir 26 Aralık 2009 , 23:04 - Reply

    ya benim kimden wl.dlservice.mcrosoft.com diyo hatta var ya yardımcı olun biraz arkadaşlar

  17. BaBa KiNq 25 Aralık 2009 , 21:27 - Reply

    çok ty

  18. yaramaz 17 Aralık 2009 , 16:33 - Reply

    şimdiden teşekkürler yapmış olduunuz işten dolayı ellerinize sağlık banada afiyet olsun

  19. okan 14 Aralık 2009 , 13:58 - Reply

    eline saglik cok güzel saol kardes

  20. süleyman 09 Aralık 2009 , 23:49 - Reply

    teşekkür ederim

  21. ercan 27 Kasım 2009 , 16:53 - Reply

    çok tşkkr ederim

  22. ali 16 Kasım 2009 , 22:38 - Reply

    arkadaşlar, msn son sürümünü ne yaptıysam yüklemıyor.microsoft.VC90.CRT, version=9.0.21022.8 ile başlayan hata veriyor.lütfen yardım acil

  23. neşe 06 Kasım 2009 , 03:52 - Reply

    teşekkürler

  24. eylüll 25 Ekim 2009 , 12:54 - Reply

    saol hayatım ya çok ihtiyacım wardı…xd mucx

    hehehe. sen de sagol canimcim :)

  25. azra 17 Ekim 2009 , 05:06 - Reply

    çok teşekkürler…

  26. ali 29 Eylül 2009 , 00:19 - Reply

    sağol

  27. gülcan 25 Eylül 2009 , 22:37 - Reply

    ben bu yeni
    sürümü yükledim ama arkadalar bu defa içine eklediğim arkadaşlarım silinmiş ne yapmam gerekiyor yardım edin bana ltfn bilen varsa bekliyorum

  28. ferit 25 Eylül 2009 , 03:34 - Reply

    ben ilk adımda karsıdan yükle butonuna tıkladıgımda açılan sayfa web sasyfası bulunamıyor oluyor ..
    ne yapmam lazım arkadaşlar
    bilen varsa söylesin..
    yoksa makinama yazık olacak

  29. suskun 25 Eylül 2009 , 00:42 - Reply

    arkadaşlar ben şuan yüklüyorum görüntüleme neden yapamaz internet explorer sürümü eskidir onu önce yenileyim sonrada eski sürümü kaldırım bu yeni sürümü yükleyin

    editöre sorum olacam bu msn vistaya uyumlumu arkadaşlarda vista olabilir o yüzdende çıkmaya bilir benim ki en son sürüm xp benim yapabileceğim bu kadar

    saygılarımla

  30. Recep 24 Eylül 2009 , 18:13 - Reply

    ya indiriyorum ama kurarken sürümünüz eskidir diyor nasıl yapabilirim yarım edebilirmisiniz …

  31. ferman 21 Eylül 2009 , 20:45 - Reply

    ya kardesim deli oldum her sıteye gırdım sayfa göruntulenemıyor dıyo yardımcı olun 4 tane modem kırdım bu 5 inci bir turlu yuklemıyo sayfa göruntulenemıyo dıyo hep allah rızası için acil yardım

  32. emine 19 Eylül 2009 , 16:12 - Reply

    bende de msn yeni sürüm yüklerken karşıdan yükle diyom sayfa görüntelenemiyo diyo deli oldum ya lütfen birisi çok acil yardımcı olabilir mi

  33. mustafa altay 17 Eylül 2009 , 23:18 - Reply

    Arkadaşlar ben denedim oldu ama Windows İnstaller’inizi güncellemeniz gerekiyor.

  34. furkan 17 Eylül 2009 , 14:18 - Reply

    arkadaşlar ya ben açmaya çalışıyorum ama yeni sürümü yükleyin diyor.Yüklüyorum ama sizin ki çok eski diyo onunla başa çıkar mı bu program?

  35. ömer 17 Eylül 2009 , 01:59 - Reply

    herkeze selam arkadaşlat yha bendede aynı sorun var yeni sürüm istiyor ve evet diyorum kaşıma birsite çıkıyor orada karşıdan yükle diyor yükle butonuna basiyorum sayfa görüntülenemiyor bunu yüz bin defa denedim uyus oldum :)) aptalda değilimki o kadar araştırdım bulamadım bir çaresini birisi yardımcı olursa çok sevinirim abso_club@hotmail.com rica ediyorum

    • emine 19 Eylül 2009 , 16:14 - Reply

      ömer bende de aynı sorun var 100 kere denedim sayfa görüntülenemiyo diyo çözümü bulduysan lütfen bana da acil yardımcı ol

  36. serhan 16 Eylül 2009 , 19:31 - Reply

    ag ben bole messengerın

    • admin 19 Eylül 2009 , 15:06 - Reply

      hahahahah…

  37. celil 16 Eylül 2009 , 14:13 - Reply

    slm tşk ederim teknolijinin gelişmesi inanın insanlar için cok iyi bir şey yapanda vede emeyi geceninde herkese tşk ederim

  38. ihsan 16 Eylül 2009 , 14:03 - Reply

    Hocam şimdi ben indirmek için bağlantıya tıklıyorum sayfa açılıyor sonra karşıdan yükle seçeneğine tıklıyorum sonra Google araç çubuğu çıkıyo ( Hata Bu Bağlantı Bozuk – DNS Hatası -Sayfa Bulunamıyor) diyor ne yapmam lazım acaba?

  39. hakkı 16 Eylül 2009 , 04:19 - Reply

    ya benım msn acılmıyor yenı surumu karsıdan yukleyın dıo ama yuklemıo.. wlsetup-custom ındırdım ama yuklemıyo hata verıyo msi_check:0x80280002 bu hatayı verıo lutfen acil yardımcı olun bana acil

  40. uLaŞ--___-_-_ 16 Eylül 2009 , 02:40 - Reply

    paylaşım için çok teşekkürler … İndirilmesinde bi problem yok gayet basit ve net deneye deneye buldum ben yükleyemeyen arkadaşlara tavsiyem sizde heryolu deneyin oluyor ve çok güzel bi sürüm … TEşekkürler

  41. hazall 16 Eylül 2009 , 01:17 - Reply

    çok yavaş iniyor ama güzel sürüm beğendim elinize sağlık:))

  42. YaRaMaZ 15 Eylül 2009 , 14:31 - Reply

    Eyw.. Kardesim işime Yaradı Sağolasın

  43. yss 26 Ağustos 2009 , 20:42 - Reply

    ya bu wlsetup-custom’la indirdiğmiz msn direkt olarak kruluma geçiyor ben bilgisyarıma sürekli olarak format attığım bana ise setup lazım bunu nereden bulabileceğim hakkında bilgisi olan var mı?

    Dosyayı indirirken Çalıştır yerine Kaydet tuşuna basın ve sonradan bulabileceğiniz bir yere kaydedin.

  44. tugay 21 Ağustos 2009 , 01:34 - Reply

    sagol

  45. rahman 20 Ağustos 2009 , 14:34 - Reply

    indirdim umarım işime yarar

  46. bilal 05 Ağustos 2009 , 02:14 - Reply

    ben linke tıklıyorum sayfa yüklenirken hata oluştu diyor sunucu bulunamadı tek bu linke değil çogu site ws açılmıyor 10 kere tıklasam 1 risinde şansa 2 kere format attım modem bile aldım.. aynı çözemedım olayı adsl aradım yok biz halledicez size bilgi vericez hala düzelmedi bir çok arkadaşımnda aynı hata var adslın eksikligi bu istanbulda ikamet ediyorum ankaradaki arkadaşlarımda bile aynı problem var bence bunlar kasıtlı yapılıyor insanları daha hızlı internet diye kandırıyolar sonra paralarıda koyuyo bu ******ler adsl destek hattını aradıgım da ***** bana dns ayarın sabitmi diyor bi ton sorular sanki hata bizde adamlar ****miyo bile napıcamı şaşırdım varsa bilgili bi arkadaşımız yol göstersin
    teşekkürler …
    Ne tipler var arkadas ya! (siberhoca)

  47. zehra 24 Temmuz 2009 , 20:25 - Reply

    yavas iniyor ama güzel program tşkler..

  48. suleyman 17 Temmuz 2009 , 13:39 - Reply

    ya kardes ben bu surumu 1 gun once karsidan yukledim biraz kullanditan sonra hata verdi bende program ekle kaldirdan kaldirdim tekrar karsidan yuklemeyi denedim simdi yuklenmiyor

  49. cemre 16 Temmuz 2009 , 22:03 - Reply

    süpper
    :)))))))))))

  50. ferhat 07 Temmuz 2009 , 13:53 - Reply

    akadaşlar bende olmuyor tıklıyorum program yüklenemedi diyor kapat war ayrıntılı göster war windows live yazıyor lütfen yardımmmm edin.*****

  51. mehmet 15 Haziran 2009 , 13:26 - Reply

    süper yha

  52. egemen 10 Haziran 2009 , 11:20 - Reply

    ben pc mühendisi olmak isteyen bir çocuğum ve pc yi pc öğretmenimizden daha ii biliyorum bunu yapmak çokk kolay :)(:

  53. eğlence 06 Haziran 2009 , 23:14 - Reply

    teşekkürler sürüm güzel hemen indirdim kurdum.

  54. ceMre_x3 31 Mayıs 2009 , 16:20 - Reply

    Bahsettiğiniz indirme linkine tıkladıktan sonra doğru sayfa açılıyor fakat karşıdan yükle butonuna bastıkdan sonra “sayfa görüntülenemiyor” çıkıyor.

    Yardımcı olur musunuz ? ^^

  55. gamsee 30 Mayıs 2009 , 20:21 - Reply

    yaaa kaç defa denedmmm yüklemio :(

  56. samet 23 Nisan 2009 , 13:34 - Reply

    DEMİR ÇOKLU MSN VARSA ONDANDIR BENDE DE OLUYOR YAA

  57. samet 23 Nisan 2009 , 13:33 - Reply

    çok güzel beğendim ve indirdim

  58. nasuh 14 Nisan 2009 , 15:05 - Reply

    windows installer indirirsen yükleyebilirsin :D

  59. cansu 04 Nisan 2009 , 17:52 - Reply

    sürüm çk gsl ama bn indiremiyorum indir diyorum sayfa görüntülenemiyor dio
    yardım ltfn

  60. demir 19 Mart 2009 , 21:42 - Reply

    yua ben bunu indirmiştim ama sürekli msn’den düşüodum nedenini çözemedim yardımcı olursanız sewinirim

  61. kanki 11 Mart 2009 , 23:02 - Reply

    ya bu baya guzel olmus tsklr arkdaslar

  62. çetin 10 Mart 2009 , 16:33 - Reply

    kardeşim yüklüyorum 1.10 mb ama açılmıyr dosya hata verdi diyor :S
    programlar düzgün yüklenemedi diyor 4.cü yükleyişim :(

    Binbir türlü ihtimal var ve bu yazdıkların sorunun çözümü için yeterli değil. Kaldı kı burası bir forum değil ve herkesin sorununa çözüm bulmamız mümkün değil burada. Yukarıda “Windows Live Kurulumunda 0×8000ffff Hatası ve Çözüm Yolu” diye bir bağlantı var sorunun o olabilir. Ya da başka programları da kurarken hata mesajı alıyorsan “Windows Installer” sorunun olabilir. Sadece hata verdi diyerek hiçbir yerde çözüm bulamazsın sorununa. Hatada çıkan yazıyı bütün hata mesajını tırnak işareti içine koyarak Google’da ara. Eğer birşey çıkmazsa ve mesajda hata kodu falan varsa ona göre ara. Başka türlü yardım alabilmen mümkün değil.

  63. ilhami 06 Mart 2009 , 03:50 - Reply

    tşk ederim paylaşım için
    rica ederim

  64. can 27 Şubat 2009 , 18:05 - Reply

    teşekkürler

  65. dogukaan 03 Şubat 2009 , 17:11 - Reply

    güzel paylaşım çok teşekkür ederim böyle bir şeyi arıyordum sağol

  66. kljh 26 Ocak 2009 , 01:08 - Reply

    çok teşekürler bu bana yardım edecek :)
    rica ederim.

Yorum Yapın »